Lilakáposztás Quesadilla
2022. március 12. írta: Ízvilágom

Lilakáposztás Quesadilla

img_20220312_071357.jpgReggelire készítettem ezt a villámgyors fogást, de uzsonnára vagy vacsorára is kiváló lehet. Tulajdonképp bármit rakhatuk bele, csak egy kis fantázia kell hozzá.

Most egy vegetáriánus változatot készítettem mert mostanában újra azt az időszakomat élem amikor nem kívánom a húst. Illetve mert ezzel a recepttel a hűtőben fellelhető maradékot is fel tudtam használni. 

Gluténmentes, laktózmentes, vegetáriánus 

Hozzávalók : 1 főre 

  • 1 db tortilla lap (nálam gluténmentes)
  • 1 evőkanál sajtkrém (nálam most metélőhagymás és laktózmentes)
  • 1-2 marék lila káposzta
  • 2 szelet ementáli sajt (szintén laktózmentes) 
  • 1 főtt tojás 
  • 1 vékony szelet pritamin paprika vagy 1 szelet paradicsom
  • Csipet só
  • Csipet bors
  • Csipet őrölt fűszerkömény

 

Elkészítés :

A káposztát aprítsuk össze egy aprító gépben (én most reszelve vettem, így nem aprítottam tovább). Sózzuk, borsozzuk, szórjuk meg fűszerköménnyel s hagyjuk állni kb 10 percig. Ez idő alatt a tojás éppen keményre fő.

A káposztát alaposan nyomkodjuk ki, majd a tortilla lapot kenjük meg krémsajttal, szórjuk meg lila káposztával, szeleteljük rá a kemény tojást. Rakhatuk rá egy darabka pritamin paprikát  vagy egy szelet paradicsomot. Én most a paprikát választottam. Majd a kupac tetejére kerül a szeletelt sajt, s ezután félbe hajtjuk a tortillát és az előmelegített, kevés olajjal befújt kontakt grillbe rakva készre sütjük kb 4-5 perc alatt.img_20220312_071327.jpgimg_20220312_064913.jpgimg_20220312_070552.jpgimg_20220312_071408.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://izvilagom.blog.hu/api/trackback/id/tr5517778572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása