Túró(rudi) macik
2015. augusztus 28. írta: Ízvilágom

Túró(rudi) macik

Mivel mód felett szeretem a túró rudit, és sajnos mód felett drágának is tartom, ezért kifejlesztettem a saját változatomat :)

Végtelenül egyszerű, és bizonyára hiányzik is belőle az ilyen olyan tartósítószer, és az ilyen olyan ízfokozó, de én így is Imádom :)

És, mindenki más is aki kóstolta, teljesen meg van elégedve vele :)

Készítettem már egy másik kicsit macerásabb változatot is, de nekem ez a végtelenül egyszerű fajta épp megfelel :) Ez most nem az a roppanós csokival bevont rudi, de most nagyon gyorsan akartam rudit enni :) A gyerekek így is imádják :)

 Nekem

Hozzávalók: (2 -4 személyre)

100 g túró

2 csomag vaníliás cukor

1 kávés kanál vanília aroma

2-3 kávéskanál cukor (ez ízlés szerinti lehet)

150 g étcsoki (ha valaki tejcsokival szereti az készítse azzal)

 

Elkészítés:

A csokit gőz felett felolvasztjuk,  majd mikor már szép daraboktól mentesre olvadt, egy keveset mindegyik forma aljára csurgatunk belőle és szépen elosztjuk. Amennyiben lehetőség van rá, próbájuk a csokit a forma széleire is kihúzni, hogy amolyan kis csónakot alakítsunk ki a túrónak. A túrót a cukorral és a vanília aromával egy turmixgépben összepépesítjük, majd teás kanálnyi adagokat rakunk a csokival kibélelt formák közepére. Ezután ismét a csokihoz fordulunk, és túró tetejére csurgatunk belőle, hogy szépen befedje őket. Majd pár órára hűtőbe rakjuk formástól, és amikor teljesen megszilárdult a csoki, kifordítjuk a formákból és már fogyasztható is.

 

Megjegyzés:

A forma nekem jelen esetben sima apró sütemény forma volt. De bárkinek lehet bármilyen alakzatú amit éppen otthon fellel. Ha végképp semmilyen formája nincs, a muffin sütő is remekül megteszi.

Ha nem szilikonos a muffin sütő, akkor érdemes folpackkal kibélelni a formát mielőtt a csokit beletesszük, mert különben nem fog kijönni a megszilárdult csoki a formából. Folpackkal viszont könnyen megoldható lesz a túrórudi kivétele.

wp_20150827_15_41_22_pro_2.jpg 

wp_20150827_15_40_33_pro_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://izvilagom.blog.hu/api/trackback/id/tr877740164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása