Diós - Áfonyás muffin Mindenmentesen
2018. február 03. írta: Ízvilágom

Diós - Áfonyás muffin Mindenmentesen

dios_afonyas_muffin_2.JPG

Készült egy kis ebéd utáni nasi.  Nem is annyira azért mert édességre vágytam, hanem inkább azért, hogy elüssem az időt, no és kell egy kis boldogsághormon ami feldob majd. Egyszerű nem drága és gyors finomság.

Ráadásul minden mentes... kell ennél több? :) Na ugye, hogy nem. Az alap bögrés muffin receptem, amit picit átalakítok mindig attól függően mi egyéb kerül még bele a sütibe.

Adag: 4-6 fő

Ár: kb. 800 Ft

Elkészítési idő: 45 perc

Hozzávalók:

  • 2 bögre gluténmentes Mester süteményliszt
  • 1 lapos evőkanál Inka Sweet Stevia (korábban 1 bögre cukorral készült)
  • 300 ml laktózmentes tej
  • 110 ml kókuszolaj (korábban 125 ml olajjal készítettem)
  • 1 db közepes szabad tartású tojás
  • 1 csomag sütőpor 
  • 2 marék dió
  • 3 marék aszalt áfonya

Elkészítés:

A hozzávalókat  ennél a sütinél én nem szoktam nagyon bonyolítani. A dió és az áfonya kivételével a konyhai robotgép táljába tesszük és jól összekeverjük. Természetesen akár kézzel is kivitelezhető a folyamat. Ezután fakanállal belekeverjük a diót és az aszalt áfonyát, majd muffin kapszlikba töltjük a tésztát és előmelegített sütőben készre sütjük, nagyjából 30 perc alatt. 

Én most nem sütőben sütöttem hanem van egy muffin sütő gépem, s abba töltöttem a tésztát és abban sütöttem ki a kis muffinokat, ezért lett majdnem téglalap alakú és nem a megszokott muffin formájú a sütim. dios_afonyas_muffin_3.JPGdios_afonyas_muffin_5.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://izvilagom.blog.hu/api/trackback/id/tr9213629786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása